شاهرود قهرمان مسابقات عملیاتی - ورزشی منتخبان آتش نشانان کشور شد

شاهرود - ایرنا - سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان منتخب کشور به مدت سه روز در این شهرستان برگزار شد، گفت: آتش نشانان شاهرودی در رده تیمی و انفرادی موفق به کسب کاپ قهرمانی در این دوره از مسابقات شدند.

محمدحسن رضایی شاهرودی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان منتخب کشور با حضور ۱۲تیم ورزشی و ۱۲۰ ورزشکار آتش نشان از شهرهای سراسر کشور از جمله تهران، کرج، شهریار، تبریز، مجتمع پارس جنوبی، اصفهان، شیراز، رشت، گرگان، زاهدان و ۲ تیم از شاهرود از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در چهار رشته دوی صدمتر با مانع،۱۰۰*۴ امدادی، صعود از برج و آبرسانی با پمپ پرتال به رقابت پرداختند.

وی از صدرنشینی تیم آتش نشانان شاهرودی در نخستین روز از مسابقات عملیاتی - ورزشی خبر داد و ابراز داشت: حسین حسین پور از شاهرود در رشته انفرادی دوی صدمتر با مانع به مقام اول، میثم کریم زاده از شیراز به مقام دوم و اسدالله رئیسی از مجتمع پارس جنوبی به مقام سوم دست پیدا کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با بیان اینکه در بخش ۱۰۰*۴ متر امدادی در صبح دومین روز مجتمع پارس جنوبی با یک دقیقه ۲ ثانیه به مقام اول،کرج با یک دقیقه و چهار و ۳صدم ثانیه به مقام دوم و شاهرود با یک دقیقه و چهار و ۱۲صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت، اظهار داشت: در بعدازظهر دومین روز از مسابقات در رشته صعود از برج تیم اصفهان اول، شاهرود دوم و رشت به مقام سوم رسید.

رضایی شاهرودی از کسب مقام اول آتش نشانان شاهرودی در رشته آبرسانی با پمپ پرتابل در سومین روز این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: تیم کرج مقام دوم و تیم پارس جنوبی مقام سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه در نتایج کلی چهار بخش دوی صد متر با مانع، ۱۰۰*۴متر امدادی، صعود از برج و آبرسانی با پمپ پرتابل مسابقات عملیاتی- ورزشی منتخبان کشور، شاهرود مقام اول، مجتمع پارس جنوبی مقام دوم و کرج به مقام سوم رسید، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۱۲داور، یک سرداور و یک داور از کمیته داوران انجمن عملیاتی ورزشی حضور داشته و این مسابقه را داوری کردند.

شهر شاهرود دارای چهار ایستگاه آتش نشانی و ۸۰ مامور آتش نشان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha