اتمام طرح توسعه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک نیازمند نگاه ویژه است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتمام طرح توسعه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)اراک نیازمند نگاه ویژه در سفر رییس جمهور است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، علی‌اکبر کریمی در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر، افزود: امید است سازمان برنامه و بودجه در سفر رییس جمهور پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) را ویژه ببیند.

وی اظهار داشت: این بیمارستان که سال ها از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد برای اتمام به ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که انتظار است در این سفر اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سال هاست که چشم انتظار آغاز به کار و بهره برداری این بیمارستان هستند اما متاسفانه موانع متعدد باعث به تعویق افتادن راه اندازی پروژه شده و امید است در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام برسد.

ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک سال ۸۷ آغاز شد و اکنون با گذشت بیش از ۱۰ سال تکمیل این طرح بزرگ ملی مطالبه جدی مردم و مسئولان است.

این بیمارستان با ۵۰۰ تخت بستری در ۱۳ طبقه با ظرفیت مطلوب درمان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی غرب کشور پیش بینی شده است و با وجود تامین مالی مناسب و اقدامات حمایتی دولت، نمایندگان مردم در خانه ملت و دیگر مسئولان این طرح درمانی نتوانسته طبق برنامه زمانبندی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی خود روز جمعه ۳۱ تیرماه جاری به استان مرکزی سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha