رییس جمهور اراک را به مقصد تهران ترک کرد

اراک - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ، دقایقی قبل بعد از اتمام سفر یک روزه به استان مرکزی، اراک مرکز این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس جمهور و اعضای هیات دولت بعد از بیست و نهمین سفر استانی خود به استان مرکزی شامگاه جمعه ۳۱ تیرماه از طریق فرودگاه اراک، استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کردند.

آیت الله رییسی در این سفر یک روزه با سفر به شهرستان خمین در جمع مردم این شهرستان در مصلی شهر سخنرانی کرد و سپس از بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و شرکت تولیدکننده تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی شهرستان خمین بازدید کرد.

آیت الله رییسی همچنین از  چند واحد تولیدی، پایتخت صنعت ایران در اراک بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این صنایع آشنا شد.

رییس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به استان مرکزی پس از بازگشت به شهر اراک در استانداری در نشستی با نخبگان استان دیدار و گفت و گو کرد.

رییس دولت سپس برای دیدار با مردم مومن و انقلابی شهر اراک به مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد این شهر رفت که با استقبال پرشور مردم موجه شد و پس از حدود ۳۰ دقیقه سخنرانی برای شرکت در نشست شورای اداری استان مرکزی به استانداری این استان بازگشت.

جلسه شورای اداری استان مرکزی با حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت و همچنین مسوولان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و هر یک از وزرا و معاونین رییس جمهور که به نمایندگی از آیت الله رییسی به شهرستان‌های استان مرکزی سفر کرده بودند گزارشی از وضعیت شهرستان‌ها ارائه دادند.

نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین برنامه رییس جمهور در سفر به استان مرکزی بود.

استان مرکزی با یک میلیون ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است و دارای ۱۲ شهرستان و ۳۲ شهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha