۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۷:۱۵
کد خبر: 84829392
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

چهار تن در حمله داعش به بعقوبه عراق کشته شدند

۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۷:۱۵
کد خبر: 84829392
چهار تن در حمله داعش به بعقوبه عراق کشته شدند

بغداد-ایرنا- منایع امنیتی عراقی می‌گویند، سه برادر نظامی و یک کودک در حمله مسلحانه داعش در المنصوریه بعقوبه واقع در استان دیالی عراق کشته شدند.

به گزارش ایرنا، یک منبع امنیتی به رسانه‌های عراقی خبر داد که روز پنجشنبه گروه مسلحی از داعشی‌ها سه برادر نظامی شاغل در ارتش عراق و یک کودک همراه آنها را در حین شنا در اطراف ناحیه المنصوریه بعقوبه به قتل رساندند.

این منبع افزود: تروریست‌ها همچنین خودروی کشته شدگان را به آتش کشیده و از محل گریختند. پس از آن یگان امنیتی در محل حاضر شده و تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرد.

برخی رسانه‌های عراقی سه‌شب پیش نیز به نقل از منابع امنیتی این کشور گزارش دادند که شب گذشته در حمله افراد مسلحی که «به نظر می رسد از تروریست‌های داعش باشند» در استان صلاح‌الدین ۶ تن از نیروهای پلیس فدرال عراق کشته شدند.

رسانه‌های دیگر هم به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که در این  حمله ۷ عضو پلیس فدرال عراق زخمی شده‌اند.

این حمله در ساعت پایانی سه‌شنبه شب در منطقه خالی از سکنه در ۱۴۰ کیلومتری شمال بغداد (استان صلاح‌الدین) رخ داده و حدود یک ساعت تبادل آتش میان گروه ۱۰ تا ۱۵ نفری مهاجم به یک مرکز پلیس فدرال و نیروهای عراقی در جریان بود.

حمله به نیروهای پلیس فدرال عراق در منطقه «الجلام» استان صلاح‌الدین رخ داده است؛ جایی که تروریست‌های داعش جسته و گریخته در آنجا فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha