بیش از ۲۰۰ نفر عوامل رسانه‌ای سفر رئیس جمهور به استان مرکزی را پوشش خبری می‌دهند

اراک - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی رسانه‌های استان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

«فائزه عقیلی» روز شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر خبرنگار و عکاس خبرگزاری‌ها و نشریات استان و مابقی هم عوامل بخش های مختلف خبر، تولید و پشتیبانی صدا و سیما شبکه آفتاب هستند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای پوشش خبری سفر رئیس جمهور وهیات دولت به استان مرکزی اندیشیده شده است، ادامه داد: بخشی از برنامه‌های رئیس جمهور از جمله دیدار مردمی توسط صدا و سیما به صورت زنده از شبکه های مختلف پخش می شود.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری مرکزی اظهار داشت: با توجه به فشردگی برنامه‌های رئیس جمهور و اعضای هیات دولت اطلاع رسانی دقیق و به هنگام سفر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و بر همین اساس بسترها و امکانات لازم برای اطلاع رسانی مناسب اهالی رسانه فراهم شده است.

عقیلی بیان کرد: پوشش خبری رئیس جمهور و اعضای هیات دولت از بدو ورود در فرودگاه اراک از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز و نشست خبری رئیس جمهور که آخرین برنامه ایشان در سفر یک روزه به استان مرکزی است ادامه دارد.  

وی تاکید کرد: تمهیدات پوشش خبری وزرا ومعاونان رئیس جمهور نیز اندیشیده شده است.

رئیس جمهور فردا (جمعه) به استان مرکزی  سفر می‌کند.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha