اجابت خواسته قانونی مردم هدف اصلی تشکیل میز خدمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است

اراک - ایرنا - رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت: اجابت خواسته قانونی مردم، هدف اصلی تشکیل میز خدمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

«علی بحرینی» عصر پنجشنبه در میزخدمت سفر رئیس جمهوری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: هدف از تشکیل میز ارتباطات آن است که مشکلات در حوزه پست، پست بانک، زیرساخت‌های ارتباطی، مخابرات، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و سایر ارائه دهندگان خدمات ارتباطی و اینترنتی به صورت مستقیم از سوی مردم با متولیان امر بررسی شود.

وی بیان کرد: بیشتر درخواست‌هایی که در این میز مطرح می‌شود، در حوزه اینترنت روستایی و کیفیت نامطلوب ای دی اس ال در برخی از مناطق شهری و دارندگان پروانه ارایه دفاتر پیشخوان است که درآمد و هزینه‌های آنها با همدیگر تناسب ندارد و درخواست افزایش حق سهم از ارائه خدمات دارند.

رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی ادامه داد: میانگین میزان دسترسی به اینترنت در مناطق روستایی استان مرکزی با میانگین کشوری برابری دارد و دسترسی در سطح میانگین کشور است اما روستاهایی هستند که متقاضی دسترسی به اینترنت هستند.

بحرینی اظهار داشت: بخش زیادی از این دسترسی‌ها به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله نداشتن بستر انتقال یا جانمایی دکل و ایجاد و تعویض دکل است که پاسخگویی به این درخواست‌ها زمان‌بر است و ممکن است سه ماه تا یک سال به طول انجامد.

وی عنوان کرد: تمام درخواست‌ها در دستور کار است و از سمت وزارتخانه پیگیری می‌شود تا به نتیجه برسد.

رئیس جمهوری فردا ( جمعه) ۳۱ تیرماه به استان مرکزی سفر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha