ساماندهی طرح‌های خدمات عمومی در سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی در اولویت است

اراک - ایرنا - نماینده تام‌الاختیار وزارت نیرو در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت: در سفر رئیس جمهور به این استان اولویت رسیدگی به طرح هایی است که خدمات عمومی مانند آب و برق، گاز رسانی به مردم را شامل می شود.

«مهدی جهانیان» روز پنجشنبه در حاشیه میز ارتباطات در حوزه آب و برق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حوزه آب و برق طرح‌هایی مورد توجه قرار می‌گیرد که زیربنایی است تا خدمات بهتر و منظم تری با سرعت بالا در اختیار عامه مردم قرار گیرد.

معاون مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد در مرکز ستاد ارتباطات نمایندگان صنعت آب و برق در اراک گفت: بخش عمده طرح های استان شامل پیشنهادهایی است که وزارت نیرو داده و در نهاد ریاست جمهوری مصوب شده و در نشست شورای اداری استان مرکزی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: رویکرد دولت دیدار چهره به چهره با مردم است و انتظار این است که از تمام ظرفیت‌های شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان استفاده شود تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

 نماینده تام‌الاختیار وزارت نیرو در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه مراجعه کنندگان به میز خدمت دولت، با نماینده نظام ارتباط برقرار می‌کنند، شایسته است به نحو مطلوب درخواست های آنان مورد رسیدگی قرار گیرد.

جهانیان یادآور شد: این فرصت بسیار مطلوب است تا گره ای از کار مردم و صنعت آب و برق استان و مطالبه آنان از مجموعه وزارت نیرو باز شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی نیز در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: تکمیل و تجهیز تصفیه خانه فاضلاب اراک و خمین نیاز به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار دارد.

یوسف عرفانی‌ نسب افزود: همچنین آبرسانی به شهرستان تفرش نیازمند ۳تا ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار است که امید است در سفر رئیس جمهور اعتبار لازم برای این طرح‌ها مصوب شود.

رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی خود روز جمعه ۳۱ تیرماه جاری به استان مرکزی سفر می‌کند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha