امید آفرینی و اعتمادسازی برنامه اولویت‌دار دولت سیزدهم است

اراک - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: امید آفرینی، اعتماد سازی مجدد و کم کردن شکاف بین مردم و مسئولان برنامه اولویت‌دار دولت سیزدهم است.

«قاسم احمدی لاشکی» روز پنجشنبه در حاشیه میز خدمت وزارت آموزش و پرورش در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا، افزود: ایجاد رضایت در مردم از اولویت‌های مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور است و تلاش می شود با رعایت ادب و تکریم مخاطبان زمینه امید آفرینی و اعتماد سازی مجدد بین مردم و مسئولان بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: امید است با حضور رئیس جمهور در استان مرکزی زمینه کاهش مشکلات مردم این منطقه فراهم شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش ارتباط رو در روی مردم با مسئولان را از جمله مهمترین مزایای سفرهای استانی رئیس جمهور عنوان کرد و اظهار داشت: این سفرها برای عرض ادب، آشنایی با مشکلات و رفع مشکل مردم انجام می‌شود.

احمدی لاشکی با یادآوری حضور یک میلیون معلم در مدارس دولتی، ۲۱۰ هزار معلم در مدارس غیر دولتی و تحصیل ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در مراکز آموزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: موضوعات و مشکلات آموزش و پرورش به دلیل گستردگی این وزارتخانه متنوع است و بحث نیروی انسانی، جابه جایی و معیشت از جمله مهمترین مشکلات فعالان این حوزه است.

وی اظهارداشت: در سامانه ارتباطی دولت و مردم مشکلات و درخواست‌های افراد جامعه ثبت و ضبط و پس شناسایی موضوعات به مدیران مربوطه منعکس می‌شود و افراد از طریق پیامکی که از طریق این سامانه برای آنان ارسال می شود می توانند درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

رئیس جمهور و هیات دولت روز  جمعه ۳۱ تیرماه جاری به استان مرکزی سفر می‌کنند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha