پیگیری مشکلات مردم در سفر رئیس جمهور تا حصول نتیجه با جدیت دنبال می‌شود

اراک - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه این وزارتخانه در سفر هیات دولت به استان مرکزی گفت: پیگیری مشکلات مردم در سفر رییس جمهور تا حصول نتیجه با جدیت دنبال می‌شود.

« مهری طالبی دارستانی» روز پنجشنبه در حاشیه میزخدمت دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: در راستای برگزاری سفرهای استانی رئیس جمهور، اقداماتی قبل، حین و پس از سفر انجام می‌شود.  

وی بیان کرد: اقدامات قبل از سفر ناظر به شناسایی مسایل، مشکلات و ظرفیت‌های هر استان است تا  تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای تشکیل میزهای تخصصی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه این وزارتخانه در سفر هیات دولت به استان مرکزی ادامه داد: پس از آن مکاتبات با ادارات تابعه شکل می‌گیرد و منجر به ایجاد میزهای تخصصی در ستادهای سفرها می‌شود.

طالبی دارستانی اظهار داشت: میزهای تخصصی که حین سفر تشکیل می‌شود کمک کننده برای رفع مشکلات مردم است و در جریان سفرها، تعدادی معاونین و مدیران استانی و تعدادی از مرکز برای بررسی مشکلات حضور دارند.

وی گفت: برخی از مشکلات مردم مربوط به مواردی است که سال‌ها رفع نشده و توقع است که در سفرهای ریاست جمهوری با مسئولان مرکزی ارتباط گرفته شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر هیات دولت به استان مرکزی افزود: به طور معمول در سفرهای استانی یک تیم ۱۵ تا ۲۵ نفره از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور دارند و بسیاری از جلسات تخصصی در راستای رفع مشکلات در طول سفر برگزار می‌شود.

طالبی دارستانی گفت: تاکنون حدود ۲۶ هزار درخواست و گزارش در سفرهای استانی در جریان مراجعات حضوری در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت شده و مجموعه درخواست‌ها از طریق سامانه ۱۱۱ و موارد پس از سفر به حدود ۲۶۰ هزار درخواست و گزارش رسیده است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌ درخواست‌ها از ۱۰ تا ۱۲ روز ادامه دارد و سعی می شود تا درخواست‌ها با یک راهکار به نتیجه برسد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر هیات دولت به استان مرکزی افزود: بسیاری از شئون معیشتی و موارد مربوط به سفره و اقتصاد مردم مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این وزارتخانه در سفرهای استانی با همه قوا حضور پیدا می‌کند و پس از آن نیز موارد و خواسته‌ها را با جدیت پیگیری می‌کند.

رئیس جمهور فردا (جمعه) ۳۱ تیرماه در جریان سفرهای استانی به استان مرکزی سفر می‌کند و در این راستا ۱۴ میز خدمتی، ۱۰ میز سامد و چهار میز مشاوره تخصصی از سوی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران اراک دایر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha