۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۷:۵۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84825122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش جودو بانوان: هدفم کسب مدال طلا در بازی‌های کشورهای اسلامی است

همدان- ایرنا- ملی پوش جودو بانوان کشور گفت: هدفم کسب مدال طلا در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است و برای رسیدن به این مهم سخت تمرین می‌کنم.

«مریم بربط» روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم حرفه‌ای در راس تیم ملی قرار دارند و به خوبی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز دنیا را در تمرین مرور می‌کنیم.

وی بیان کرد: حضور "ماریجا میسکوویچ" مربی کروات جودو نیز تاثیر بسزایی در روند رشد و ارتقا سطح فنی ملی پوشان دارد و بسیاری از موارد مهم را به ما آموزش می‌دهد و نهایت استفاده را از تجربه او می‌بریم.

بربط با اشاره به اینکه به نسبت سال‌های اخیر شاهد رشد و پیشرفت بسیار خوب جودو بانوان هستیم، گفت: سطح تاکتیکی و تکنیکی ما بسیار پیشرفت کرده است و هم اکنون نیز برای حضور قدرتمند در بازی‌های کشورهای اسلامی تلاش می‌کنیم.

این ملی پوش همدانی جودو بانوان کشور خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی در همدان شرایط بسیار مطلوبی دارد و میزبانی شایسته را شاهد هستیم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت: آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتم اما با تلاش و پیگیری‌های درمانی بهبود یافته و اکنون در اوج آمادگی هستم.

بربط افزود: برای کسب بهترین مدال در بازی‌های آسیایی تمرکز کرده‌ام و می‌خواهم جزو بهترین نفرات در تیم ملی اعزامی به این مسابقات باشم.

مریم بربط بانوی جودوکار همدانی مردادماه سال ۱۳۹۸ با کسب مدال نقره قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه، تاریخ ساز شد.

این بانوی افتخارآفرین وزن منفی ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹، اولین بانوی جودوکار ایرانی بود که در رقابت‌های جوانان به مدال نقره رسید.

بربط در این وزن تاریخ‌سازی کرد و اولین بانوی فینالیست تاریخ جودوی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha