۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
کد خبر: 84824137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفتمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - هفتمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان روز جمعه با دستور اصلی انتخابات شورای مرکزی، هیات داوری و بازرسی و انتخاب دبیر کل جدید برگزار می‌شود.

مهدی شاه‌ میرزا رییس ستاد برگزاری هفتمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا گفت: هفتمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان حسب مصوبه شورای مرکزی جمعه ۳۱ تیرماه با دستور اصلی انتخابات شورای مرکزی، هیات داوری و بازرسی و در نهایت انتخاب دبیر کل جدید برگزار می شود و تمهیدات اجرایی لازم در نظر گرفته شده است.

شاه میرزا افزود: پخش زنده سراسری این رویداد به صورت مجازی از طریق بستر اینترنت و پلتفرم امن داخلی برای اعضای اصلی که حق رأی آن‌ها از سوی کمیته تشکیلات حزب احراز شده مهیاست و مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت کشور، همانند کنگره پنجم، انتخابات هیات رییسه، شورای مرکزی و هیات داوری و بازرسی، به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی گفت: حزب ندای ایرانیان جزو نخستین احزابی است که از پتانسیل‌های بالقوه حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به خوبی بهره لازم را برده و در دوره پاندمی کرونا مجامع خود را «لایو استریم» برگزار کرده و در کنگره پیش رو نیز آن را به نحو احسن برگزار می کند.

رییس ستاد برگزاری هفتمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان افزود: در کنگره پیش رو تکلیف ۳۱ کرسی شورای مرکزی و پنج کرسی هیات داوری و بازرسی مشخص می شود و پس از اتمام انتخابات و مشخص شدن منتخبان شورای مرکزی، دبیر کل جدید انتخاب و نشست خبری دبیر کل منتخب با اصحاب رسانه در هفته آینده برنامه ریزی و برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha