استانداری کرمانشاه از رسانه‌ها بابت پوشش سفر رییس جمهور قدردانی کرد

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه با صدور پیامی از تلاش‌ها و خدمات صادقانه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در پوشش شایسته و گسترده سفر رییس جمهور جهادی و هیات دولت به این استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا؛ در متن پیام «عبدالله الماسی» آمده است: بی شک نقش اصحاب حرفه ای، بی ادعا و پاکدست رسانه در تحولات و رویدادهای اجتماعی و خلق حماسه‌های ملی و سیاسی، بی بدیل است و این فرهیختگان قلم بدست در عرصه های گوناگون با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر همواره حق مطلب را ادا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: حضور و مشارکت پرشور و صمیمی مردم استان در استقبال باشکوه از رییس جمهور انقلابی و مردمی و هیات دولت تلاشگر و ساعی در سفر به استان مقاوم و قهرمان پرور کرمانشاه به‌عنوان برگ زرین دیگری از حماسه آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه این دیار در تقویم جمهوری اسلامی و  "سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی" ثبت و ضبط شد.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه اضافه کرد: قلم را یارای ارج گذاری و توصیف مسولیت سنگین، سخت و رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، نیست لکن به پاس تلاش‌های صادقانه و کوشش بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی داشته‌اید، همت والای شما در انعکاس اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به سفر رئیس جمهور و هیات همراه به کرمانشاه، گهواره تمدن را می‌ستایم و بر خود فرض می دانم از همراهی، مشارکت و عزم تمام مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان، اعم از صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایر نشریات، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.

الماسی افزود: سعادت و موفقیت شما را، در سایه الطاف ایزد منان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی و استان کرمانشاه آرزو دارم و بر این باورم که با همین حضور صادقانه، آگاهانه و مطالبه گری مستمر، گذر از معضل ها و مشکلات بزرگ استان یک موضوع قطعی است‌.

وی افزود: همچنین از تمام همکاران پرتلاش و خوبم در اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری که در یک هفته گذشته به‌صورت شبانه‌روزی برای برقراری مقدمات رسانه‌ای و غیر رسانه ای سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت و پوشش ابعاد متعدد این سفر تلاش کردند که بخش عمده آن اقدامات و تبلیغات محیطی و هماهنگی برنامه ها بود، سپاسگزارم؛ بویژه اینکه همچنان ماموریت تولیدات رسانه ای درباره دستاوردهای این سفر ادامه دارد که با کمک خبرنگاران حرفه ای و پاکدست استان شاهد یک اطلاع رسانی درست و شایسته از خدمات و اقدامات کم نظیر دولت خدمتگزار بویژه در استان مقاوم و قهرمان پرور کرمانشاه باشیم.

رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت در بیست و هشتمین سفر استانی خود روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه مهمان مردم استان کرمانشاه بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha