امام جمعه و استاندار کرمانشاه از مردم استان در استقبال از رییس جمهور قدردانی کردند

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه با انتشار پیامی مشترک، از حضور رئیس جمهور و هیات دولت در این استان و مشارکت پرشور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی و تلاش رسانه‌ها و دست‌اندرکاران در همراهی و همکاری شایسته برای برگزاری هرچه بهتر این سفر قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، متن کامل پیام آیت الله «مصطفی علما» و «بهمن امیری مقدم» بدین شرح است: «سفر کاروان دولت مردمی به کرمانشاه در ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عیدالله الاکبر موجی از امید و نشاط را در دل مردمان این سرزمین به عنوان الگوهای ایثار، شجاعت، شهامت، مقاومت و ایستادگی و نمادهای وفاداری و ولایتمداری ایجاد کرد.  

عزم راسخ دولت و نگاه ویژه رییس جمهور با تصویب ۲۰۰ طرح برای شتاب بخشی به مسیر توسعه و رونق اقتصادی و تشکیل قرارگاه اشتغال برای حل معضل بیکاری استان، نشان داد که اولویت دولت حل مشکلات و پاسداری از امید ایجاد شده است و برهمین اساس با نگاه تحول گرایانه، کار جهادی و تلاش شبانه روزی خدمتگزاران نظام و مشارکت مردم کرمانشاه، استان در مسیر شکوفایی، تعالی، پیشرفت و توسعه با بهره گیری از ظرفیت های متنوع بر پایه توانمندی های بومی و پشتیبانی ملی در ریل توسعه قرار خواهد گرفت و مرکز مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غرب کشور خواهد شد.  

دیدارهای مردمی رئیس جمهور در فضایی صمیمی و به دور از تشریفات انجام شد که با حضور گرم، بی نظیر و بی بدیل مردم مواجه شد. استقبال سرشار و لبریز از محبت و صفای مردم خونگرم، مومن و میهمان‌نواز استان کرمانشاه از رئیس جمهور مردمی و جهادی، جلوه‌ی دیگری از عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی را در دیار جوانمردان، سلحشوران، مرزداران و مدافعان ایران اسلامی و منزلگاه عاشقان حسینی و دروازه عتبات عالیات به نمایش گذاشت و مایه قوت و دلگرمی بیشتر خادمان ملت شد.

کرمانشاه زیبا و سینه ستبر با دارا بودن اقلیم‌ها و آب و هوای متنوع از دیرباز تا به امروز همواره میزبان نژادها، اقوام و گروه‌های مختلف بوده و نماد وحدت است به گونه ای که با صلح و تفاهم و احترام در کنار هم زیسته‌اند و با حفظ و صیانت این خاک مقدس، در مقابل حمله متجاوزان و طمع دشمنان، تاریخی سرشار از حماسه و فداکاری را رقم زده‌اند.

بی‌شک مردمی که در صحنه‌های گوناگون دفاع از هویت و ارزش‌های اعتقادی و انسانی حماسه‌ساز و افتخارآفرین بوده‌اند و به سربلندی کشور جلوه‌ای درخشان بخشیده‌اند، در خور تقدیر و تشکر فراوانند.

از کاروان دولت مردمی، هیأت دولت و ویژه رییس جمهور که با حضور ارزشمند و دغدغه مندی دلسوزانه خود، خیر و برکت را برای استان به همراه آوردند؛ تقدیر و تشکر می کنیم و امید داریم دستورات کارگشای جناب آقای دکتر رئیسی قطار رشد، توسعه و روند اشتغالزایی را در استان سرعت ببخشد.» 

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، روز پنجشنبه به همراه تعدادی از وزرا، معاونین و مسوولان کشوری به کرمانشاه سفر کرد.

دیدار عمومی با مردم شریف استان در ورزشگاه ۶ هزار نفری امام خمینی (ره)، حضور در نشست شورای اداری، حضور در شورای اشتغال و گفت و گو و دیدار با مردم سرپل ذهاب از جمله برنامه های سفر رییس جمهور به کرمانشاه بود.  
اعضای هیات دولت که در این سفر رییس جمهور را همراهی می کردند، به نمایندگی از آیت الله رییسی در شهرستان های مختلف حضور یافتند و مشکلات مردم را در حوزه های مختلف بررسی کردند.
استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت و دو میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و دو هزار و ۵۹۵ روستا است.

مردم استان کرمانشاه که متشکل از برادران اهل تشیع، اهل تسنن و اهل حق هستند در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha