معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: سمن‌ها برای تقویت همدلی و وحدت نقش‌آفرین باشند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تقویت همدلی را از مهمترین برنامه‌های این استان برشمرد و گفت: سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد برای تقویت همدلی و وحدت همه جانبه در استان راهکار ارائه دهند و نقش‌آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی سازمانهای مردم نهاد در حوزه حجاب و عفاف ‌افزود: آنچه می‌تواند بسترساز رشد و تعالی در هر جامعه‌ای شود، وحدت و همدلی است از همین رو باید در راستای تقویت این مهم در استان بیش از پیش تلاش کرد.

وی ادامه داد: اگر به این باور برسیم که تمامی یک میلیون نفر جمعیت استان از یک خانواده هستیم بی‌شک اجرای برنامه‌های استان بهتر پیش می‌رود و به رشد و تعالی می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر به اختلافات دامن زده شود، نمی‌توان به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده برسیم و به رشد و تعالی استان لطمه وارد می‌شود.

حسین‌میرزایی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد در راستای تقویت وحدت و وفاق در استان، تصریح کرد: هریک از تشکل‌ها برای تقویت بین آحاد جامعه باید برنامه داشته باشد و راهکار ارائه دهد.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: سمن‌ها برای تقویت همدلی و وحدت نقش‌آفرین باشند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۵۰۰ تشکل و سازمان مردم‌نهاد در استان دارای مجوز است و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، خانواده فعال هستند.

شهرام خواجوی ادامه داد: این تعداد تشکل جدای از تشکل‌های مذهبی و هیات‌ها است.

وی به برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت تشکل‌های مردم‌نهاد اشاره کرد و گفت: دولت با تمام توان خود به دنبال توان‌افزایی و حمایت از تشکل‌هاست و از سوی دیگر در نظر دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها در حوزه ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی گام‌های موثری بردارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هریک از آحاد جامعه که دغدغه‌مند بوده و به دنبال کار سازمانی هستند می‌توانند برای دریافت مجوز فعالیت به استانداری مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد به ارائه راهکار و تبادل اندیشه در راستای تقویت مقوله عفاف  و حجاب پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha