جهاد اسلامی: برخی رژیم‌های منطقه نوکری آمریکا را می‌کنند

تهران – ایرنا - مسئول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: برخی رژیم‌ها و طرف‌های موجود در منطقه به نوکر و خادم آمریکا تبدیل شده‌اند.

داوود شهاب چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: این رژیم‌ها به بازو و ابزار سلطه آمریکا تبدیل شده و در راستای منافع آمریکا عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا از بحران‌های شدید اقتصادی رنج می‌برد و برای بهبود اقتصاد خود دست به دامن طرف‌های منطقه‌ای شده است.

شهاب گفت: گردش در مدار آمریکا هیچ سودی به حال این رژیم‌ها ندارد بلکه آمریکا در سختی‌ها آن‌ها را رها می‌کند زیرا فقط به منافع خود می‌اندیشد.

وی افزود: سفر بایدن به منطقه فقط برای تقویت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی بر جهان عرب و تضمین امنیت صهیونیست‌ها انجام شده است.

مسئول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: این اصلی‌ترین هدف سفر رئیس جمهور آمریکاست و دیگر اهداف چه موضوع مربوط به عادی سازی روابط رژیم‌های عربی با صهیونیست‌ها و چه موضوع افزایش تولید نفت در زیرمجموعه این هدف قرار می‌گیرند.

شهاب گفت: این سفر و هر دستاورد احتمالی آن به سود اعراب و مسلمانان نخواهد بود به همین خاطر از ملت‌ها می‌خواهیم که مخالفت خود را با آن با هر شیوه ممکن اعلام کنند.

وی اضافه کرد: ملت‌ها نباید جنایت‌های وحشتناک دولت‌های مختلف آمریکا در حق عرب‌ها و مسلمانان در سودان، یمن، افغانستان، عراق، پاکستان و سومالی و دیگر مناطق و سیاست‌های تجزیه طلبانه و فتنه افکنی و جنگ افروزی‌های آمریکا را به فراموشی بسپارند.

شهاب افزود: آمریکا شریک اصلی رژیم صهیونیستی در اشغالگری، دهشت افکنی و جنایت آفرینی است.

مسئول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: کارکرد آمریکا، حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آن است و آشکارترین دلیل آن گزارش آمریکا درباره جنایت ترور شیرین ابوعاقله است.

شهاب افزود: ما هرگز به آمریکا امید نبسته‌ایم زیرا نمی‌توانیم مانند دیگران در تشکیلات خودگردان و رژیم‌های عربی که گمان می‌کنند آمریکا می‌تواند یک میانجی بیطرف میان ما و رژیم صهیونیستی باشد خود را فریب دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha