۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84820533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: به آمریکا اعتماد نداریم

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 84820533
جهاد اسلامی: به آمریکا اعتماد نداریم

تهران – ایرنا – عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما به آمریکا و سیاست های آن اعتماد نداریم و تفاوتی ندارد که چه کسی و از چه حزبی ساکن کاخ سفید باشد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شیخ نافذ عزام روز چهارشنبه در یک گفت و گوی رادیویی افزود: بایدن هیچ برنامه ای برای فلسطین ندارد و تنها تلاش می کند یک ائتلاف جدید در منطقه ایجاد و روابط خود را با برخی کشورها بازسازی کند.

وی گفت: آمریکا در کنار دشمن ما ایستاده است و هرگز موضع اخلاقی در قبال دیگر ملت ها اتخاذ نکرده است.

شیخ عزام اضافه کرد: منطقه با هرج و مرجی دست و پنجه نرم می کند که از دونالد ترامپ به ارث مانده است و او کاری کرد که هیچ رئیس جمهوری دیگری نکرد.

وی افزود: بایدن تلاش می کند که روابط آمریکا را با برخی کشورها بازسازی کند و وجهه آمریکا را در منطقه بهبود ببخشد و این کار نیز از طریق ایستادن در کنار ستم دیدگان و ایجاد راه حل های اخلاقی انجام نمی دهد بلکه می خواهد تصویری را جایگزین تصویری دیگر کند.

این عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آمریکا اهداف خطرناکی دارد ولی دنیا تغییر کرده است و امریکا نمی تواند هر زمان و هر طور که بخواهد با ملت های دیگر رفتار کند.

عزام اضافه کرد: ترامپ برای تحمیل راه حل مورد نظر خود به منطقه از طریق معامله قرن، تلاش های جنون آمیزی انجام داد ولی دوران ریاستش به پایان رسید و معامله قرن نیز با او پایان یافت و بایدن نمی تواند آن را زنده کند.

وی افزود: اسرائیل نمی تواند وارد جنگ نظامی با ایران شود زیرا هم او و هم آمریکا قدرت نظامی ایران را می دانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha