۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84819375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ واحد آلاینده محیط زیست در پاکدشت پلمب شد

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
کد خبر: 84819375
۴ واحد آلاینده محیط زیست در پاکدشت پلمب شد

پاکدشت - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت گفت: بخش‎های آلاینده چهار واحد غیرمجاز در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش ایرنا از گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره حفاظت از محیط زیست پاکدشت، محمودرضا سعیدپور افزود: چهار واحد غیرمجاز و آلاینده که با فعالیت غیراصولی خود موجب آلودگی محیط زیست و تهدید سلامت ساکنان همجوار را فراهم آورده بودند پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری شد.
وی با تاکید بر اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت بر اساس وظایف ذاتی خود ضمن حفظ و حراست از محیط زیست شهرستان با هرگونه آلودگی که موجب تخریب و تضییع حقوق شهروندان شود، برخورد می کند، خاطرنشان کرد: واحدهای مذکور در زمینه بازیافت شیشه خودرو، ریخته گری و بازیافت خاک صنعتی به صورت غیرمجاز فعالیت داشتند که پس از شناسایی نسبت به صدور و ابلاغ اخطاریه‌های لازم برای توقف فعالیت آلاینده این واحدها اقدام شد.
سعیدپور اضافه کرد: با توجه به اینکه متصدیان واحدهای مذکور در مهلت مقرر اقدامی در راستای رفع آلودگی و جمع آوری واحد خود انجام ندادند، بخش‌های آلاینده این واحدها توسط ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha