توضیحات شرکت برق منطقه‌ای فارس در باره اشکال فنی و قطع برق در شیراز

شیراز-ایرنا-روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل قطعی ناخواسته برق در مناطقی از شیراز اعلام کرد: هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در میان نبوده و قطع برق بخاطر برخی اشکالات فنی است که بزودی رفع خواهد شد.

روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس روز سه‌شنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همشهریان  می‌رساند به دلیل بروز اشکال فنی در بعضی از تجهیزات ایستگاه های برق، ناشی از ازدیاد بار و گرمای بیش از حد، متاسفانه در برخی مناطق و محلات شهر  شیراز به ویژه بلوارهای سفیر شمالی و جنوبی، چهار راه سرباز و مناطق منتهی به آن شاهد قطعی برق ناخواسته بوده ایم.

لذا ضمن عذرخواهی و طلب حلالیت از اینکه با صبر و تحمل، خدمتگزاران خود در عرصه صنعت برق را یاری می نمایید ، تاکید می شود که هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در میان نیست و از همه  شهروندان شریف تقاضا می نماییم با مصرف بهینه برق و رعایت الگوی مصرف خادمین خود را در راستای تامین برق مطمئن و دایم یاری نمایند.

گزارش های دریافتی حاکی از رفع مشکل قطع برق در این مناطق دارد و با تلاش کارشناسان و متخصصان برق و رفع عیب ناشی از حادثه ، برق مناطق یاد شده وصل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha