۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84818973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد /آغاز انتخاب واحد از ۱۲ شهریور

تهران- ایرنا- دستورالعمل تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل «تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای استان ها و واحدهای  ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

بر این اساس، در تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آمده است که ثبت نام و انتخاب واحد رشته‌های غیرپزشکی از تاریخ ۱۲ شهریور سال جاری آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۴ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شروع کلاس‌های این رشته‌ها نیز از تاریخ ۲ مهر ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود و در تاریخ ۲۲ دی ماه پایان خواهد یافت.

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری امتحانات رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در بازه زمانی ۲۴ دی تا ۶ بهمن خواهد بود.

براساس تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای رشته‌های پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ،‌ ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان این رشته‌ها در تاریخ ۱۲ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری است و کلاس‌های این دانشجویان از روز ۲ مهر ماه آغاز می‌شود و ۲۹ دی ماه پایان خواهد یافت.

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری امتحانات رشته‌های پزشکی این دانشگاه در بازه زمانی یکم تا سیزدهم بهمن سال جاری خواهد بود.

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد /آغاز انتخاب واحد از ۱۲ شهریور

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha