۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84815189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۰ دستگاه اتوبوس به جابجایی کردستانی‌ها برای دیدار با رییس جمهور اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: با توجه به اینکه یکی از برنامه های سفر رییس جمهور به کردستان، دیدار با مردم سنندج است، ۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم به محل دیدار اختصاص یافته است.

حمید خضری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براین اساس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای رفاه حال شهروندان و همچنین کاهش ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه ۲۲ گولان تمهیدات لازم را انجام داده است.

وی یادآور شد:با توجه به اینکه این دیدار ساعت ۱۷ روز جمعه انجام می شود، اتوبوس‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ آماده جابجایی شهروندان به ورزشگاه ۲۲ گولان هستند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: اتوبوس‌های این سازمان در نایسر، ننله، حسن آباد، گریزه، بهاران،  دوشان،  آساوله، میدان آزادی،   میدان انقلاب و همچنین دیگر خطوط ناوگان اتوبوس آماده جابجایی مردم هستند.

مراسم دیدار مردمی رییس جمهور روز جمعه ساعت ۱۷ عصر در سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ۲۲ گولان برگزار می‌شود.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود، صبح جمعه ۱۷ تیرماه وارد سنندج شد.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

اخبار مربوط به بیست و هفتمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کردستان را می توان در پرونده خبری به آدرس این پیوند پیگیری کرد:سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha