۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84813410
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۸ درصد مشترکان آب سبزوار مشمول طرح امید هستند

۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبر: 84813410
۱۸ درصد مشترکان آب سبزوار مشمول طرح امید هستند

سبزوار- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: ۱۸.۳ درصد مشترکان شهری و ۱۳.۴ مشترکان روستایی این شهرستان مشمول طرح آب امید می‌شوند و وجهی بابت آب‌بها پرداخت نمی‌کنند.

حسین ریاضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آب امید طرحی برای تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه آب است و بر این اساس مشترکان کم‌مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره‌مند می شوند.

وی اظهار داشت: وضعیت منابع آب موجود به گونه ای است که باید با فرهنگ سازی و مصرف بهینه، شرایط به صورتی پیش برود که مشکلی برای مصرف کنندگان و مشترکان ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب از راههای اصلی حراست از این مایع حیاتی است تا آیندگان نیز بتوانند از این ماده حیاتی به میزان مطلوب بهره مند شوند.

ریاضی افزود: ۱۲ مجتمع آبرسانی در ۲ بخش مرکزی و روداب سبزوار در کنار ۱۱ روستای مستقل وجود دارد که در بخش مرکزی سبزوار ۲۰ حلقه چاه با برداشت ۱۲۵ لیتر آب بر ثانیه و در بخش روداب نیز ۱۱ حلقه چاه موجود است که ۷۵ لیتر بر ثانیه آب از آن برداشت می شود.

سبزوار با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است و حدود ۴۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در ۱۲۰ روستای آن سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha