۷ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸
کد خبر: 84805396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ آتش سوزی در فریمان و درگز خراسان رضوی مهار شد

مشهد-ایرنا- بر اساس اعلام فرمانداری های شهرستان درگز و فریمان دو آتش سوزی بزرگ در کارخانه قند فریمان و گندمزارهای بخش نوخندان درگز روز سه شنبه مهار شدند.

فرماندار فریمان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عصر امروز وقوع آتش سوزی در سقف کارخانه قند فریمان گزارش شد و مأموران آتش نشانی این شهر با پشتیبانی آتش نشانی های شهرهای اطراف فریمان به محل حریق اعزام شدند.
حمید اکبری افزود: با توجه به اینکه کارخانه قند فریمان در دوره اورهال و بازیابی تاسیسات قرار داشت، شاهد حضور کارکنان در کارخانه نبودیم و خوشبختانه کسی در جریان آتش سوزی آسیب ندید.
وی گفت: عملیات خاموش نمودن آتش در سقف های چوبی و قدیمی این کارخانه دستکم سه ساعت به طول انجامید.
فرماندار فریمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است و احتمال می رود اتصالی سیم برق موجب ایجاد آتش سوزی در این کارخانه قدیمی شده باشد.

بخشدار نوخندان درگز نیز به خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی در مزارع گندم منطقه شهرستانه بخش نوخندان حدود ساعت ۱۳ امروز توسط نیروهای مردمی اعلام شد و پس از آن نیروهای آتش نشانی شهرداری های نوخندان، درگز و چاپشلو و کلانتری نوخندان به محل اعزام شدند.
احمد رضا جغتایی افزود: نیروهای مردمی با استفاده از تراکتور های کشاورزی برای مهار آتش به کمک نیروهای آنش نشانی شهرستان آمدند و د نهایت پس از چند ساعت آتش مهار شد.
وی بدون اشاره به میزان خسارت به مزارع یاد شده افزود: خوشبختانه آتش در مزارعی که روز قبل محصول گندم آن برداشت شده بود، اتفاق افتاده  بوده و از سرایت آتش به گندم زارهای دارای محصول جلوگیری شد اما در مجموع کاه و ته مانده پنج هکتار از اراضی به طور کامل سوخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha