آب برخی محلات شهر کرمانشاه امروز دوشنبه قطع می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، خبر از احتمال افت فشار و قطعی آب در محدوده امور آبفا منطقه ۲ شهر کرمانشاه در روز دوشنبه داد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مشترکان امور آبفا منطقه ۲ شهر کرمانشاه در شهرک‌های چقامیرزا فاز ۲ و جانبازان می رساند باتوجه به اینکه امور آبفا این منطقه با همکاری اکیپ اجراییات آبفا شهرستان کرمانشاه عملیات تعمیر و تعویض شبکه توزیع آب در روز دوشنبه (۶ تیر) را در دستور کار دارند، مشترکین محله‌های مذکور در این روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از شهروندان ساکن در مناطق مذکور ، خواهشمند است با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند، پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

این اطلاعیه می افزاید: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha