آب چند محله کرمانشاه روز دوشنبه با قطعی یا افت فشار روبه رو می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آب برخی از محلات کلانشهر کرمانشاه امروز (دوشنبه) با مشکل افت فشار و یا قطعی روبرو خواهد شد.

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مشترکان امور آبفا منطقه سه شهر کرمانشاه در شهرک های ظفر، تکاور، نوکان، حسین آباد، مسکن و تلاش می رساند با توجه به اینکه امور آبفا این منطقه جهت تقویت فشار آب شبکه توزیع این شهرک ها عملیات رینگ خط انتقال چاه جدید حفاری شده تنگه را در دستور کار خود دارد، مشترکین محله های مذکور در روز دوشنبه مورخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۱۹ شب به مدت هفت ساعت با قطعی و یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است: از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواهشمند است با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

سرانه مصرف آب شرب در شهر کرمانشاه بیشتر از میانگین کشوری یعنی ۲۵۰ لیتر در شبانه‌روز است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha