۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 84795260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کریمه همه امکانات لازم برای دفاع از خاک خود را دارد

تهران-ایرنا- سرگئی آکسیونوف فرماندار شبه جزیره کریمه در پی حمله موشکی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه در دریای سیاه گفت: کریمه همه امکانات لازم برای دفاع از خاک خود را در برابر حملات احتمالی اوکراین را دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی آکسیونوف فرماندار شبه جزیره کریمه روز دوشنبه در پی حمله موشکی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه در دریای سیاه گفت: این شبه جزیره همه امکانات لازم برای دفاع از خاک خود در مقابل حملات احتمالی کی‌یف را دارد.

تاسیسات شرکت روسی چرنومورنفت‌گاز در دریای سیاه نزدیک سواحل شبه جزیره کریمه و داخل مرزهای روسیه قرار گرفته است. آکسیونوف اطمینان داد همه خاک شبه جزیره از جمله پل کریمه به طور کامل دارای تاسیسات دفاعی هستند.

آکسیونوف اوایل روز دوشنبه طی پیامی تلگرامی از حمله موشکی اوکراین به سکوهای حفاری نفت خام متعلق به کشور روسیه در سواحل شبه جزیره کریمه در دریای سیاه خبر داد.

وی در گفتگو با یک تلویزیون دولتی روسیه اظهار داشت: در زمان حمله موشکی ۱۰۹ کارگر در برج‌های حفاری مشغول کار بودند که تا کنون ۲۱ نفر آنها از محل حادثه بیرون کشیده شده‌اند.

میخائیل شرمت نماینده مجلس دومای روسیه این حمله موشکی از سوی اوکراین را محکوم کرد و گفت مسکو به زودی این اقدام غیرانسانی را تلافی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha