تامین اعتبارات برای نوسازی ماشین‌آلات راهداری چهارمحال و بختیاری ضروری است

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین اعتبارات برای نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات راه و شهرسازی گفت: بیش از ۷۰ درصد این استان در محدوده‌های کوهستانی قرار دارد، به همین دلیل استهلاک ماشین‌آلات راه و شهرسازی در این منطقه بالا است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در دیدار مصطفی رحیمیان مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، افزود: شرایط حاکم بر محورهایی مواصلاتی چهارمحال و بختیاری به دلیل موقعیت جغرافیایی و اقلیمی با دیگر مناطق کشور متفاوت است از این رو لازم است در تخصیص اعتبارات و تامین تجهیزات، اولویت‌هایی برای استان‌های کوهستانی در نظر گرفته شود.

 وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی در چهارمحال و بختیاری به طور عمده در فصول گرم سال امکان‌پذیر است، تصریح کرد: به طور نمونه جاده منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ این استان در خرداد هر سال بازگشایی می‌شود و به دلیل آغاز بارش‌ها در مهر و آبان، باید عملیات‌ عمرانی در این منطقه در فرصت کوتاهی به سرانجام برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر وجود مشکلات متعدد در حوزه راهداری و راه‌سازی استان به ویژه در مناطق سخت‌گذر کوهستانی، یادآور شد: این استان در زمینه تامین اعتبارات و تجهیز ماشین‌آلات به نگاه ویژه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط نیاز دارد.

حیدری همچنین به سفر رییس‌جمهور به‌ منطقه کمتر برخوردار لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات اتصال برق این منطقه به شبکه سراسری توزیع نیروی برق پس از سال‌ها در اوایل خرداد امسال اجرایی شد و هم‌اکنون نیز با توجه به دستور رییس‌جمهور برای رفع دیگر مشکلات زیرساختی لبد لازم است عزم همگانی در این راستا به کار گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم باید مدیریت جهادی را ببینند و شیرینی آن را بچشند.

وی در ادامه به مانور دستگاه‌های اجرایی در شهرک منظریه شهرکرد برای رفع مشکلات ۲۰ هزار ساکن این شهرک نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون معادل ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در این منطقه، خدمات زیرساختی ارائه شده است.

به گزارش ایرنا، مصطفی رحیمیان مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به منظور دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های شهیدان و ایثارگران چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha