۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 84788166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب بهبهان در مرحله تکمیل است

اهواز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: ساخت بیمارستان ۷۵ تختخوابی فوق تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) در این شهرستان با همکاری خیران سلامت و این دانشکده در حال تکمیل است.

کمال خوبانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این بیمارستان دارای پنج بخش اورژانس، اورژانس نگهداری، سی.سی.یو ، آی سی.یو و اتاق عمل است.

وی ادامه داد: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و دارای زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در پنج طبقه است که هر کدام ۶۰۰ مترمربع مساحت دارد.

وی به دیگر پروژه‌های در حال ساخت در بهبهان اشاره کرد و افزود: احداث ساختمان دانشکده پزشکی امام رضا (ع) به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع، واقع در فضای ۵۰ هکتاری بیمارستان ولیعصر(عج) بهبهان از دیگر پروژه های در حال ساخت این شهرستان است.

خوبانی، درباره پروژه احداث مرکز جامع سلامت شهری امام حسن (ع) بهبهان نیز گفت: این پروژه در یک هزار و ۵۰۰ متر مساحت با ۶۰ میلیار ریال اعتبار در سه طبقه به صورت مشارکتی بین دانشکده و مجمع خیران سلامت بهبهان در حال تکمیل است و در بخش‌های آزمایشگاه مرکزی، بهداشت محیط ، بهداشت خانواده، دندانپزشکی، طب کار و مراقبت‌ مادران باردار به مردم خدمات ارایه می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی بهبهان ادامه داد: سرعت پیشرفت فضاهای فیزیکی در حوزه بهداشت، درمان، آموزش و توسعه خدمات ویژه و فوق تخصصی شهرستان بهبهان پیشرفت چشمگیری داشته است که به طور قطع با تکمیل پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی، شهرستان بهبهان به قطب درمانی منطقه تبدیل خواهد شد.

شهرستان بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha