آغاز نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان اجتماعی برای ارائه الگوی بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در دولت سیزدهم

دستیار مردمی رئیس‌جمهور از آغاز نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان اجتماعی برای ارائه الگوی بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: اولین نشست از این سلسله نشست‌ها با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت در گفت و گو با ایرنا درباره برگزاری این نشست گفت: تحقق شعار دولت مردمی و حرکت به سمت حکمرانی مردم، عهدی است که دولت سیزدهم با مردم بسته و این مسئله نیازمند ایجاد حرکت عمومی و به میدان آمدن آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه ایجاد این حرکت عمومی نیازمند پیشرانی نخبگان و نیروهای جوان و متعهد است تاکید کرد: این نخبگان طبق الگوی گام دوم انقلاب باید نقش حلقه‌های میانی را ایفا کنند و باید بتوانند با تمرکز و برنامه ریزی مستمر، بستر را برای نقش‌آفرینی همه مردم در تمام نقاط کشور و ناظر به همه مسائل مهیا نمایند.

عبودتیان تصریح کرد: این الگو از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، مدنظر حضرت امام بود و در ادامه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم، این مسیر را به شدت دنبال کرده‌اند؛ خصوصا که نقشه راه گام دوم انقلاب اسلامی را مبتنی بر این الگو ترسیم نموده‌اند.
در این نشست رئیس جمهور شنونده نقطه نظرات تعدادی. از فعالان اجتماعی از سراسر کشور بود.

به گزارش ایرنا، بر اساس آنچه عبودتیان اعلام کرد، برگزاری نشست امروز رئیس جمهور با جمعی از نیروهای پیشران و حلقه‌های میانی سیاسی، اجتماعی آغازی است بر هم‌اندیشی نخبگان و حلقه میانی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و... با رئیس جمهور و قرار است این نشست ها به صورت دوره ای و دائمی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha