۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰:۱۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84778455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها باید پیامدهای تداوم تجاوز به قدس را بپذیرند

تهران- ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد جنگ سال ۱۹۶۷ رژیم صهیونیستی تاکید کردند که صهیونیست‌ها باید پیامدهای تداوم تجاوز به قدس و الاقصی را بپذیرند.

به گزارش بامداد دوشنبه شب ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه اعلام کردند، شهر قدس اشغالی، عربی و اسلامی بوده و خواهد بود هر اندازه که تجاوز ادامه داشته باشد، اجازه نخواهیم داد که آن را یهودی کنند.

در این بیانیه آمده است: اراده ملت ما دائما برای شکست طرح‌های رژیم صهیونیستی، قدرتمندتر و تواناتر باقی خواهد ماند و صهیونیست‌ها باید پیامدهای تداوم تجاوز به قدس و الاقصی را بپذیرند.

گروه‌های فلسطینی در این بیانیه افزودند: تداوم کشتار ملت ما در کرانه باختری و قدس توسط اسرائیل، فقط نشانگر تداوم سریال تروریسم صهیونیسم است و باید با تشدید درگیری‌ها با اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی به آن پاسخ داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرگونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی مردود است؛ اقدامی که یک جنایت و خنجری خائنانه به جانفشانی‌های ملت فلسطین، خیانت به امت اسلام و مشوقی برای تداوم تجاوز صهیونیست‌ها علیه ملت ما است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پایان گفتند: امت اسلامی باید در تمامی سطوح برای مقابله با تجاوزگری وارد عمل شوند و به منظور تشکیل یک جبهه فلسطینی - عربی - اسلامی واحد برای حمایت از الاقصی و کمک به قدس و تقویت پایداری آنها اعمال فشار کنند.

پیش تر حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفته بود: کرانه باختری به سوی رویارویی مستقیم و فراگیر با رژیم اشغالگر صهیونیستی پیش می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha