۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۷
کد خبر: 84777831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهدوی‌کیا: با اشتباهات و خطای بچه‌گانه خودمان باختیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: برابر ترکمنستان تیم برتر میدان بودیم اما روی اشتباهات فردی و خطای بچه‌گانه‌ای که با کارت قرمز همراه بود نتیجه را واگذار کردیم و الان چاره‌ای نداریم جز اینکه در بازی سوم برنده شویم و چشم‌انتظار سایر نتایج بمانیم.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر ترکمنستان اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۳۰ دقیقه اول، همه چیز برای ما بود اما روی اشتباه خودمان گل اول را خوردیم و در ادامه روی خطای بچه‌گانه‌ای که با کارت قرمز داور همراه بود بازی برده را با باخت عوض کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم به گل برتری برسیم اما کارت قرمز و ۱۰ نفره شدن تیم کارمان را سخت و برنامه‌های ما را دچار تغییرات کرد. تیم ترکمنستان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و در بخشی از زمان‌های بازی همانطور که پیش بینی می‌کردیم، بازی پیش رفت اما اشتباه کردیم و گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: وقتی در نیمه دوم ۱۰ نفره شدیم، کار ما خیلی سخت شد. الان چاره‌ای نداریم و باید بازی سوم خود را ببریم و منتظر نتیجه سایر تیم‌ها باشیم تا وضعیت صعود یا حذف ما از این رقابت‌ها مشخص شود. 

دیدار بعدی تیم امید کشورمان در مرحله گروهی روز سه‌شنبه هفدهم خردادماه مقابل ازبکستان برگزار می‌شود و صعود شاگردان مهدوی‌کیا به اما و اگرهای فوتبالی کشیده شده است. تیم فوتبال امید ایران که با بازیکنان زیر ۲۱ سال خود راهی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شده در نخستین دیدار خود برابر قطر به تساوی یک بر یک دست یافت و در دومین دیدار خود برابر ترکمنستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. 

تیم امید ایران در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، ‌قطر و ترکمنستان هم‌گروه است. این رقابت‌ها به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود. ازبکستان، قطر، ایران، عراق، کویت، امارات، اردن، استرالیا، کره جنوبی، ویتنام، مالزی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، ترکمنستان و تاجیکستان؛ ۱۶ تیم مرحله‌نهایی این رقابت‌ها هستند.

در این گروه ازبکستان با یک بازی اول است، ترکمنستان با دو بازی و ۳ امتیاز در رده دوم جای دارد، قطر با یک بازی و یک امتیاز در جایگاه سوم است و ایران نیز با دو بازی و یک امتیاز در رده چهارم جای دارد.

دیدار تیم‌های ازبکستان و قطر در حال برگزاری است که ازبک‌ها تا دقیقه ۴۷، سه بر صفر از حریف خود پیش هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha