افزایش یک میلیون نفری پوشش بیمه روستایی

تهران-ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی بر بیمه اقشار کم درآمد تاکید کردند از این رو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر برای تحقق منویات رهبری مهم است.

به گزارش ایرنا، «حجت الله عبدالملکی» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه اجلاس سراسری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر  بیمه به صورت ویدئو کنفرانسی اظهار داشت: این صندوق برای ما مهم است تا در چارچوب سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
 وی افزود:  این صندوق وضعیت بیمه ای اقشار کم درآمد را پیگیری می کنند.اعضای هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر جدید انتخاب شدند و اقدامات خوبی در صندوق رقم خورده است.
وی از افزایش سطح حقوق و مستمری بیمه شدگان در صندوق خبر داد و گفت: با این افرایش در سطوح مختلف که نسبت به گذشته بی نظیر بوده است،  شاهد جذب و استقبال روستائیان از خدمات بیمه ای این صندوق خواهیم شد.
وی ابراز داشت: هدفگذاری یک میلیون نفری برای صندوق درنظر گرفته شده است از طریق دولت، منابع جدید را تامین می کنیم. نگرانی برای تامین مالی بیمه شدگان نداریم.
عبدالملکی خاطر نشان کرد:بنیان های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر  از ابتدا محکم شکل گرفته و در این صندوق با ناترازی دچار نیستیم امیدواریم که با بازدهی مناسب در سرمایه گذاری، صندوقی سالم و پا برجا داشته باشیم که در چارچوب سیاست ها به توسعه روستاها و عشایر توجه کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha