۹۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات منطقه منظریه شهرکرد هزینه می‌شود

شهرکرد-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات مناطق مختلف استان تاکید کرد: برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات منطقه منظریه شهرکرد نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی حیدری گوجانی سه‌شنبه شب در نشست با جمعی از فعالان فضای مجازی چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در ابتدا ۷۰میلیارد تومان برای رفع مشکلات عمده منطقه منظریه شهرکرد در نظر گرفته شده بود که این میزان اکنون به ۹۰میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی، روند ساخت و ساز در منطقه منظریه شهرکرد حدود ۱۶ سال پیش آغاز شده بود ولی در این مدت نسبت رفع مشکلات و بهسازی منطقه کمتر توجه شده بود که با تاکید و حضور مستمر استاندار چهارمحال و بختیاری ، رزمایش رفع مشکلات و بهسازی این منطقه آغاز شد.

وی تاکید کرد: برای اجرای این رزمایش بزرگ، تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان در ماشین‌ها و خودروهای راهسازی و جاده‌سازی خود را در منطقه منظریه مستقر کردند و کار بهسازی این منطقه با جدیت در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بزودی این روند در تمامی شهرستانها برگزار می شود و نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام جهادی خواهد شد.

حیدری در خصوص تامین آب شرب مورد نیاز شهرها و روستاهای استان نیز گفت: در این زمینه راهکارها و اقدامات خوبی انجام شده است تا پس از بهره‌برداری کمبود آب شرب در استان رفع شود.

وی به ایجاد زیرساخت‌های مهم در استان اشاره کرد و گفت: جاده لردگان به ایذه و جاده خراجی نیز اعتبارات مطلوبی دریافت کرده اند که بزودی روند بهسازی این مسیرها اجرایی می‌شود.

حیدری یادآور شد: برای سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری نیز اعتبارات و طرحهای مهمی در نظر گرفته شده است که با اجرایی شدن آنها بخشی از مشکلات استان رفع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: دولت مصمم به ایجاد عدالت در توزیع یارانه‌ها است این طرح به نفع اقتصاد کشور است.

کاظم منزوی یادآور شد: در راستای اجرای این طرح نظارت بر بازار به صورت روزانه انجام می شود و فعالان فضای مجازی نیز در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی این موضوع با به مسوولان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست که معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان روابط عمومی استانداری حضور داشتند، فعالان فضای مجازی مباحثی را پیرامون صدور کارت و حمایت از این بخش، ارتباط مستمر مسوولان استانی با فعالان فضای مجازی، ایجاد خانه رسانه‌ برای فعالان مجازی شناخته شده و شناسنامه‌دار و حمایت رسانه‌ای از فعالیت‌های این بخش را ارائه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha