فرماندار: عملیات اجرایی طرح هادی در روستاهای مهاباد سرعت می‌گیرد

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی طرح‌های هادی در روستاهای این شهرستان با تامین اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی سرعت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، امیر قادری عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روستاهای بخشی مرکزی مهاباد افزود: در جریان سفر رییس جمهور و هیات وزیران به مهاباد پیشنهاد اجرای طرح هادی در تعداد بیشتری از روستاهای شهرستان مطرح شد که از طرف هیات دولت اعتبار مناسبی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق روستایی یکی از اولیت های دولت است، گفت: دولت هزینه های زیادی در بخش های عمرانی و خدماتی برای رفاه شهروندان در روستاها انجام داده ولی با این وجود برخی از مشکلات نیز در بخش های مختلف از جمله راه های روستایی، تامین آب شرب و مخابرات وجود دارد که برای رفع آنها نیز اقدامات لازم در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر اینکه وعده های داده شده در روستا عملیاتی خواهد شد، ادامه داد: اجرای پروژه های عمرانی و طرح های هادی با اولویت روستاهایی که مردم مشارکت و همراهی بیشتری دارند، انجام خواهد شد.

فرماندار: اجرای عملیات طرح هادی در روستاهای مهاباد سرعت می‌گیرد

قادری اضافه کرد: خواسته های روستاییان در بازدیدهای میدانی احصا و برای رفع آنها در کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین اعتبار خواهد شد.

بررسی مشکلات راه روستایی، تامین آب شرب سالم، بررسی وضعیت آنتن دهی و اینترنت، توزیع عادلانه آرد و کود شیمایی، وام مسکن روستایی و دیوار ساحلی از جمله عمده مشکلات مطرح شده از سوی اهالی روستاها بود.

مهاباد دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش خلیفان و مرکزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha