۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84733778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی دامغان دستگیر شدند

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
کد خبر: 84733778
سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی دامغان دستگیر شدند

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲ سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۳۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان دامغان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی عصر چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهرستان دامغان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به تحقیقات میدانی و اطلاعاتی مأموران پلیس در این زمینه افزود:  پیگیری‌های شبانه‌روزی کاراگاهان انتظامی منجر به شناسایی ۲ مجرم حرفه‌ای شد که به دفعات مختلف دارای سوابق حبس در زندان بودند و بدین‌ترتیب تحت تعقیب قانونی پلیس قرار گرفتند.
وی به برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده ماموران انتظامی برای دستگیری مجرمان اشاره کرد و گفت: تیم ویژه پلیس در یک اقدام اطلاعاتی مخفیگاه مجرمان را در یک منطقه روستایی شناسایی و در عملیاتی منسجم ۲ مجرم را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.
حسنی تصریح کرد: مجرمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۳۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان دامغان اعتراف کردند و گفتند اموال مسروقه را به ضایعاتی های دوره‌گرد فروختند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تاکنون مقادیر قابل توجه از اموال مسروقه شناسایی شد تصریح کرد: کارشناسان امر ارزش ریالی اموال کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha