۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹
کد خبر: 84731969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

په‌په: جوسازی علیه طارمی، داوران را تحت تاثیر قرار داده است

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: جوسازی و فشار رسانه‌ای علیه «مهدی طارمی» روی تصمیمات داوران تاثیر گذاشته است.

به گزارش ایرنا، دیشب در هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال تیم پورتو با نتیجه یک بر صفر مقابل براگا باخت تا پس از ۵۸ بازی، سرانجام شکست را تجربه کند. «په‌په» اعتقاد داشت که داور باید سه پنالتی به سود پورتو اعلام می‌کرد.

کاپیتان پورتو اظهار کرد: فشارهای رسانه‌ای که از سوی باشگاه‌های بنفیکا و اسپورتینگ درباره مهدی طارمی و توانایی او در گرفتن پنالتی به راه افتاده، زیاد شده است. این مسئله روی تصمیمات و عملکرد داور تاثیر گذاشت. اگر بیش از این حرف بزنم جریمه می‌شوم ولی کافی است سه موقعیت مشکوک به پنالتی را بررسی کنید.

وی افزود: نمایش خوبی در این مسابقه داشتیم ولی در خصوص آن موضوع  نمی‌توانیم کاری کنیم. تیم حریف با خوش‌شانس گل زد. ما چندین موقعیت داشتیم اما با وجود این همه دوربین، ندیدن پنالتی‌ها برایم قابل توجیه نیست.

در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر پرتغال، پورتو با ۸۲ امتیاز در رده نخست قرار دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید چهار امتیاز دیگر کسب کند. اسپورتینگ با ۷۶ و بنفیکا با ۶۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha