۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱
کد خبر: 84727774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ترخیص خودروهای توقیفی در لرستان تمدید شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱
کد خبر: 84727774
طرح ترخیص خودروهای توقیفی در لرستان تمدید شد

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی تا عید سعید فطر در لرستان تمدید شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ کریم فاخری اظهار کرد: طرح ترخیص شامل تمامی وسایل نقلیه توقیفی -خودرو های فاقد دستور قضائی توقیف- در پارکینگ‌ها است که در این طرح به مالکان و متصرفان خودروهای توقیفی تسهیلات و تشویقاتی اعطا می‌شود.

وی گفت: زمان این طرح محدود و تا عید سعید فطر است و متقاضیان این فرصت را مغتنم شمرده و با در دست داشتن مدارک قانونی مراجعه و خودروی خود را ترخیص کنند.

وی افزود: به منظور حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به ادارات و بخش‌های مختلف ستاد راهور، این طرح از طریق دفاتر پلیس  +۱۰ و ترخیص اینترنتی از طریق اپلیکیشن پلیس من انجام می‌گیرد.

سرهنگ فاخری گفت: شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یکساله برای پرداخت به صورت اقساطی و ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی در این طرح فراهم شده است.

وی گفت: در صورتی که شخص مالک فاقد گواهینامه مجاز رانندگی بوده، با تکمیل فرم در دفاتر پلیس + ۱۰ و معرفی شخص جایگزین گواهینامه دار می‌تواند خودروی توقیفی را ترخیص کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha