۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84709714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقدامات دولتمردان در سفره مردم باید اثرگذار باشد

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اثرات اقدامات و طرح هایی که در دولت سیزدهم به اجرا در می آید را باید در سفره مردم و بهبود وضعیت معیشت اقشار مختلف جامعه مشاهده کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسوولان استان کردستان در سنندج اظهار داشت: براساس آخرین آمار اعلام شده توسط اداره کل ثبت احوال کردستان، جمعیت استان یک میلیون و ۶۷۸ هزار نفر است که درصد زیادی از این جمعیت در حاشیه شهرها زندگی می کنند.  

وی با اشاره به اینکه مردم حاشیه شهرها هم از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند، افزود: در یکی از محله های حاشیه شهر سنندج بیش از ۶۰ هزار نفر ساکن هستند و بیشتر این افراد هم مشکل مالی و اشتغال دارند.  

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: این استان از لحاظ ثروت های خدادادی بسیار غنی است ولی از لحاظ تولیدی و صنعتی نیاز به حمایت دارد تا زمینه اشتغال بیشتر برای مردم فراهم شود.  

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: در هر وزراتخانه ای طرح هایی تهیه و در حال اجرا است و انتظار می رود اقدامات و فعالیت های مسوولان به گونه ای باشد که اثرات آن در سفره و معیشت مردم نمایان باشد.  

وی با بیان اینکه با دولت تازه نفس سیزدهم و مسوولان دلسوز امیدوار به حل مشکلات هستیم، اظهار داشت: ما سیستمی نیستیم که در کار دولت دخالت کنیم  فقط به عنوان پیش برنده و مروج برنامه ها، در کنار دولتمردان هستیم.  

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تعطیلات نوروز امسال فقط در پنج روز ۴۲۰ هزار نفر به شهر بانه سفر کردند و این بیانگر ظرفیت های گردشگری این منطقه است.  

حجت الاسلام پورذهبی افزود: مردم، امید، وحدت و آرامش شعار سال گذشته ما در کارها و برنامه هایمان بود و امسال کارها را با صداقت، رفاقت و محبت پیش خواهیم برد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha