۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 84703904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مناجات‌خوانی پناهیان و صابر خراسانی در «وقت‌ سحر»

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 84703904
مناجات‌خوانی پناهیان و صابر خراسانی در «وقت‌ سحر»

تهران- ایرنا- ویژه برنامه «وقت‌ سحر» با اجرای صابر خراسانی، کارشناسی حجت‌الاسلام پناهیان و بازخوانی زندگی و وصیت‌ شهدا با اجرای امیرمحمد زند سحرهای ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی افق، ویژه برنامه سحر شبکه افق با عنوان وقت‌ سحر با موضوع تاریخ بعثت و عصر ظهور به تهیه‌کنندگی محسن حمیدزاده، اجرای صابر خراسانی، کارشناسی حجت‌الاسلام پناهیان و بازخوانی زندگی و وصیت شهدا با اجرای امیرمحمد زند، سحرهای ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب با مشارکت مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی از شبکه افق پخش خواهد شد.

در کنار کارشناس مذهبی برنامه، مهمانان دیگری نیز به فراخور موضوع بررسی سیر زندگی علما و عرفا در برنامه حضور خواهند داشت. این برنامه شامل بخش های مختلف کارشناسی، بررسی سیره زندگی علما و عرفا، بازخوانی زندگی و وصیت شهدا، مناجات‌خوانی و... خواهد بود.

بخش دیگری از برنامه، آوازخوانی مناجاتی بصورت زنده با صدای صادق شیخ زاده خواهد بود. همچنین در این برنامه پویش #امیدبه خدا نیز شکل گرفته است که محورت آن ایجاد حس امید، حرکت، تلاش برای رسیدن به آرزوها در سال جدید و امیدآفرینی در جامعه در فالب‌های گزارش، مستند، تیزر و... خواهد بود.

اولین برنامه تلویزیونی با موضوع مسجد بر آنتن رسانه ملی

برنامه زنده تلویزیونی چشمه ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع مسجد در قاب شبکه افق سیما نقش بست.

پس از استقبال فراوان مخاطبین از این برنامه در سال گذشته امسال نیز برنامه تلوdزیونی چشمه با رویکرد بررسی ظرفیت ها و چالش های مساجد در جامعه اسلامی به روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

این برنامه که به تهیه کنندگی مصطفی فارویی و با حضور وی به عنوان کارشناس و با اجرای مهدی آقاموسی تهرانی برابر دوربین قرار خواهد گرفت به طور ویژه به کارکرد اجتماعی مساجد از صدر اسلام تا کنون در قالب موضوعاتی چون مسجد و کارکرد واقعی آن، امر به معروف و مسجد مطالبه گر، مسجد و تداوم پایداری انقلاب، مساجد و انقلاب اسلامی، مسجد و تربیت هنرمند مسلمان، مسجد و تربیت خانواده اسلامی، مسجد و خدمات اجتماعی، نقش مساجد در شکوفایی تمدن اسلامی و... پرداخته و ظرفیت ها و چالش‌های مساجد در جامعه اسلامی را با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف مورد بحث قرار می دهد. و هر بار با تمرکز بر فعالیت شاخص یک مسجد ضمن مرور خاطرات و قصه های مربوطه به بررسی تجربه آن‌ها و بایدها و نبایدهای استمرارشان خواهد پرداخت.

چشمه با میان برنامه های متعدد و جذاب در طول ماه مبارک رمضان در ساعات قبل از افطار از شبکه افق همراه روزه داران خواهد بود. کارگردان هنری و مجری طرح برنامه نیز حجت الله عدالت پناه است. 
گزارش های خلاقانه ای که معرف ویژگی های خاص مسجد و یا افراد و چهره های خاص و برجسته و فعال و ایده پرداز مسجدی و یا حتی چالش ها و مشکلات مسجد خودتان باشد.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را هر روز ساعت ١٨:٠٠ از شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha