بیان پیشرفت‌ها و آفت‌های نظام، اولویت جهاد تببین است

بجنورد- ایرنا- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بیان پیشرفت‌ها، آفت‌ها و آسیب‌های پیش‌رو نظام از اولویت های اصلی جهاد تبیین است و در این زمینه همه وظیفه دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله حریزاوی روز یکشنبه در گردهمایی مبلغان دینی خراسان شمالی در بجنورد، اظهار داشت: امروز در نبردی تمدنی به سر می بریم که دشمنان از تمامی ظرفیت های خود بویژه در حوزه رسانه خود برای تزریق ناامیدی و شبهه افکنی در جامعه استفاده می کنند  به گونه ای که تببین دستاوردهای علمی، نظامی، اقتصادی و آفت های نظام اسلامی از وظایف همه ما است.

وی با بیان اینکه نبرد جدید خیلی پیچیده‌تر از جنگ نرم است، گفت: در این نبرد دشمن در پی تغییر باورها و اولویت ها است و به مردم القا می شود که شما آزادی ندارید و به غلط از یک جنایتکار در فضای رسانه ای و مجازی دفاع می کند.

حجت الاسلام حریزاوی افزود: در این میان علما نقش هدایتگری  و مردم نیز نقش روشنگری را برعهده دارند به گونه ای که روحانیت می تواند با شبکه سازی و بهره مندی از ظرفیت کنشگران فعال بسیاری از دستاوردها و آسیب های کشور را در مناطق گوناگون را تبیین کند.

 قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در واقع دشمنان وقتی در فضای مجازی مسئله ای را مطرح می کنند، وظیفه ما این است که با مطالعات راهبردی نقشه دشمن را بشناسیم و مطابق آن دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در جهاد تبیین پول خرج نمی شود بلکه فکر خلق می شود، تصریح کرد: ما در پی ساخت صفحه کاربری جعلی در فضای مجازی نیستیم بلکه درصدد ایجاد مخاطب کنشگر فعال و آگاه در این فضا هستیم.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی در آستان مقدس امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha