استاندار همدان: گروه‌های جهادی علاوه بر خدمت در بین مردم محروم امیدآفرینی می‌کنند

همدان- ایرنا - استاندار همدان گفت: گروه‌های جهادی متشکل از جوانان و دانشجویان انقلابی و افراد متدین‌ هستند که علاوه بر خدمت‌رسانی، در بین مردم محروم امید آفرینی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ همدلی سال ۱۴۰۱ استان همدان، اظهار داشت: این رزمایش بزرگ، یک کار جهادی، انقلابی و قابل تحسین است.

وی افزود: تحریم‌های ظالمانه مستکبران به مردم ایران و بی تدبیری های چند سال گذشته مسئولان، کشور را دچار مشکلات اقتصادی کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: بی‌تدبیری‌ها و سومدیریت سال‌های اخیر باعث شد تا مردم در زمینه معیشت دچار مشکل شوند و در ادامه به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمان تشکیل گروه‌های جهادی را صادر کردند.

قاسمی فرزاد افزود: گروه‌های جهادی با تاسی از منویات مقام معظم رهبری درباره جهاد، اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام دادند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعال هستند، گفت: هر یک از گروه‌های جهادی به منزله یک واحد و گروه خودجوش، تحت فرمان ولایت، مشغول خدمت‌رسانی هستند.

استاندار همدان اظهار داشت: ترکیب گروه‌های جهادی متشکل از جوانان و دانشجویان متدین و انقلابی است که متناسب با رشته‌های تخصصی خود فعالیت می‌کنند.

قاسمی فرزاد افزود: در بین دانشجویان حوزه بهداشت جوانانی با حضور در دور افتاده‌ترین مناطق، علاوه بر خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان، امید آفرینی می‌کنند.

وی تاکید کرد: با وجود تداوم دشمنی معاندان و مستکبران، گروه‌های جهادی بدون توقع ثابت می‌کنند که این انقلاب پویا و حامی محرومان است.

استاندار همدان گفت: گروه‌های جهادی در زمان شیوع ویروس کرونا و آسیب‌هایی که به برخی مشاغل و کسب‌وکارها وارد شد، با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب طرح کمک‌های مومنانه را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایرنا، در این آیین ۲ هزار بسته معیشتی توزیع و چهار هزار اصله نهال مثمر غرس شد، همچنین عملیات احداث هشت باب منزل مسکونی و یک باب مسجد نیز به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha