۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84700364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: خیران در تبدیل مراغه به قطب درمان نقش به سزایی دارند

مراغه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: خیران می‌توانند در تبدیل کردن این شهرستان به یکی از قطب‌های درمانی شمالغرب کشور نقش به سزایی ایفا کنند.

داود اسدیان روز چهارشنبه در نشستی با «بهمن نقی‌پور» رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دفتر فرمانداری مراغه بیان کرد: مراغه یکی از پایگاه‌های مهم درمانی در شمالغرب کشور است و در این راستا مشارکت خیران بهداشت و درمان جهت تحقق این موضوع امیدوارکننده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر فعالان و خیران سلامت ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به بیمارستان خصوصی خواجه نصیر، مرکز بیماران دبایتی، سرطانی و مرکز خیرساز جامع بیماران سرطانی در این شهرستان که در حال احداث است، اشاره کرد.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این مجموعه‌ها شاهد توسعه بیش از پیش بخش بهداشت و درمان شهرستان خواهیم بود و امیدواریم این روند توسعه همچنان ادامه داشته باشد.

به گفته وی نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی نیز با جدیت ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی دیگری را پیگیری می‌کند و ما هم در کنار آنان تلاش خواهیم کرد تا این بیمارستان به زودی کلنگ‌زنی شود.

فرماندار مراغه حمایت مسئولان کشوری و استانی از توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان را نیز خواستار شد تا در سالهای پیش‌رو تبدیل شدن مراغه به یکی از قطب‌های درمان کشور تحقق یابد.

وی به اهمیت برنامه «شهر سالم و ایمن مراغه» نیز اشاره کرد و افزود: برای اینکه در مسیر توسعه حرکت کنیم یکی از مهمترین حوزه‌ها توجه به موضوع ایمن و سالم بودن شهر است که خوشبختانه با نگاه علمی در این حوزه روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه طی سال‌های گذشته در بدنه مدیریت نگاه علمی وجود نداشته است، ابراز امیدواری کرد با نگاه علمی و استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان شاهد رفع مشکلات در تمامی حوزه‌ها باشیم.
فرماندار: خیران در تبدیل مراغه به قطب درمان نقش به سزایی دارند
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این دیدار بیان کرد: نیاز به حمایت و پشتیبانی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان از حوزه بهداشت و درمان احساس می‌شود.

بهمن نقی‌پور ادامه داد: متاسفانه شاهد مشکلات مالی به دلیل تحریم‌ها و انباشت بدهی‌ها در تمامی استان‌ها در حوزه بهداشت و درمان هستیم و در این شرایط بحرانی نیاز به حمایت داریم.

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای شرکت در نشست تخصصی ارزیابی برنامه جامعه ایمن مراغه در این شهرستان حضور پیدا کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha