فعالیت دفاتر و واحدهای کشیک پست در تعطیلات نوروزی تعطیل نیست

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پست از فعالیت دفاتر و واحدهای کشیک نوروزی در روزهای تعطیل به استثنای اول فروردین خبر داد. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح امروز (چهارشنبه) به همراه حمیدرضا امینی‌راد معاون برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه فناوری اطلاعات و مهدی مقصودی مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات از بخش‌های اجرایی اداره پست‌های خارجه بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این بازدید روند پردازش و سیر مرسولات خارجه شامل کنترل و ارزیابی گمرکی، هماهنگی‌های خطوط هوایی، پایانه هوشمند فرودگاهی، بارگیری و ارسال پست به خارج از کشور را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

لیائی در حاشیه این بازدید در سخنانی به شیوع ویروس کرونا و خدمت رسانی شبانه روزی همکاران شبکه پستی در کل کشور بدون تعطیلی اشاره کرد و افزود: در تمامی روزهای نوروز ۱۴۰۱ به استثنای اول فروردین‌ماه، دفاتر و واحدهای کشیک نوروزی دایر و فرآیند قبول و توزیع مرسولات پستی انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست  ضمن بررسی کامل امکانات و تجهیزات موجود، خواستار نیازسنجی مناسب در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرایند آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات پستی خارجه شد.
لیائی گفت: شرکت ملی پست در روزهایی کرونایی فعالیت خود را در بحث پست بین الملل متوقف نکرد و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مرسولات، دریافت و ارسال مرسولات به داخل و خارج از کشور را بدون وقفه انجام داده است.

وی به بازدید صورت گرفته از این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: زمان سیر مرسولات تا تحویل به مشتریان از دغدغه‌های مهم مسوولان بوده و این شبکه در راستای توسعه همکاری‌ها با بخش خصوصی و اپراتورهای پستی، آماده اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن فضای عملیاتی فیزیکی و استفاده از ظرفیت‌های این مرکز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha