استاندار: اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به اندازه بودجه چند سال گلستان است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با اشاره به مصوبه ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی هیات دولت در سفر جمعه گذشته به استان گفت: اعتبارات این سفر به اندازه بودجه چندین سال گلستان است.

علی محمد زنگانه روز دوشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز در دیدار با جمعی از جانبازان قطع نخاعی گلستان افزود: هیاهوی بی مورد برخی پروژه های سفر ریاست جمهوری به گلستان توسط رسانه‌های بیگانه نشان از درستی اقدامات هیات دولت در رسیدگی به مشکلات استان است.

وی بیان کرد: تلاش ما احقاق حق مردم گلستان است و حتی در حضور رییس جمهور نیز مطالبات مردم را مطرح کردیم و پیگیر حقوق شهروندان استان هستیم.

​وی به تصویب ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های زیرساختی مورد نیاز قشر ایثارگر گلستان اشاره کرد و گفت: این اعتبار شامل ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از ساختمان مرکز توانبخشی جانبازان گرگان، ۲۰۰ میلیارد ریال برای پارک سلامت ایثارگران و ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای شهرهای استان است.

وی ادامه داد: در این سفر که برای توسعه گلستان انجام شد، توجه به جامعه ایثارگران مورد توجه جدی رییس جمهور و هیات دولت قرار گرفت.

استاندار گلستان از جانبازان دوران دفاع مقدس به عنوان الگوی تلاش و مجاهدت برای نبرد اقتصادی در شرایط کنونی نام برد و گفت: این قشر در جنگ تحمیلی با گذشت و فداکاری خالصانه به مردم خدمت کردند و رشادت های آنها فراموش نخواهد شد.

استاندار: اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به اندازه بودجه چند سال گلستان است

وی در خصوص برنامه های توسعه گلستان افزود: برای شتاب در این حوزه و با هدف بهره گیری از نیروهای توانمند، انقلابی و مردمی، از مشورت همه دلسوزان استفاده می شود.

وی به جایگاه گلستان در جذب اعتبارات اشاره و گفت: این استان در رشد اعتبارات تملک دارایی و جاری برای بودجه سال آینده به ترتیب رتبه های پنج و ۱۲ کشور را دارد.

زنگانه ادامه داد: گلستان جزو استان هایی است که با برنامه مسیر توسعه را ترسیم و پیگیری می کند که در این راه نیازمند همراهی بیشتر همه اقشار است.

در این مراسم که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان حضور داشت، از چند جانباز استان قدردانی کرد.

استان ۲ میلیون نفری گلستان، ۱۳ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha