کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: :تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان انجام شده و این کنگره سال آینده به صورت باشکوه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا ، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی کنگره ملی بزرگداشت این شهدا  اظهار کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشور مرهون خون شهداست و ما باید بیش از پیش قدردان خون شهدا باشیم.

وی پیام شهدا را خدمت بی‌منت به مردم دانست و ادامه داد: باید به صورت عملی راه شهدا را ادامه دهیم و این امر می‌تواند در حل مشکلات معشیتی و اقتصادی مردم و محرومیت زدایی موثر باشد.

سرپرست فرمانداری اردبیل بیان کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا در واقع بزرگ‌ترین مانور فرهنگی استان است و زمینه ارتقای فرهنگ جامعه و محرومیت‌زدایی را به دنبال دارد.

وی همچنین با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: برای مبارزه و مقابله با شیطنت‌ها و دسیسه‌های دشمنان و شکست آنها در جنگ نرم برگزاری یادواره های شهدا و تبیین آرمان‌های آنها به ویژه برای جوانان و نسل امروزی ضروری است.

کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان به ابتکار سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. 

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha