وزیر اقتصاد: خدمت رسانی به فعالان اقتصادی شفاف می‌شود

گرگان- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر گره گشایی از دغدغه های سرمایه گذاران اظهارداشت که خدمت رسانی به فعالان اقتصادی کشور شفاف می شود.

به گزارش ایرنا، احسان خاندوزی عصر روز جمعه در شانزدهمین سفر استانی دولت در گلستان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی علی آباد کتول، افزود : دقت نظر و همراهی مدیران دستگاه‌ها اجرایی و خدماتی در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری از سوی رییس جمهور به همه دستگاه ها و نهادها ابلاغ شده است.

وی اظهارداشت: رویه رایج در صدور و اعطای مجوزهای سرمایه گذاری بازنگری می شود و برای نظارت بر این امور از سامانه های الکترونیکی و سامانه های هوشمند استفاده خواهیم کرد.

خاندوزی تاکید کرد که در مقابله با فساد اداری در دستگاه های اجرایی جدی هستیم و هیچ گونه تساهلی در این خصوص قابل اغماض نیست.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح امروز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha