۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84668658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر خارجه ایران و قطر آخرین تحولات منطقه را بررسی کردند

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه قطر در تماس با همتای ایرانی خود ضمن تبادل نظر درباره آخرین تحولات منطقه در خصوص توسعه روابط دوجانبه بین دو کشور گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا وزارت امور خارجه قطر در بیانیه ای اعلام کرد: شیخ « محمد بن عبدالرحمن آل ثانی » وزیر امور خارجه قطر امروز ( چهارشنبه ) با « حسین امیر عبدالهیان » وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی برقرار کرد و در خصوص روابط دوجانبه بین دو کشور گفت و گو کرد.

وزارت خارجه قطر اضافه کرد که در این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه و مذاکرات وین و در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک گفت و گو شد.

رسانه های قطر با اشاره به اینکه دولت قطر روابط خوبی با تهران دارد اضافه کردند که دوحه پیشتر طرحی برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها بین ایران و آمریکا و تهران با کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد کرده بود.

پیشتر نیز «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر هفتم بهمن ماه با سفر به تهران در محل وزارت امور خارجه با « حسین امیر عبداللهیان » وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرده بود.  

در آن دیدار، وزرای امور خارجه دو کشور در این دیدار علاوه بر گفتگو درباره مسائل دوجانبه، موضوعات و تحولات مهم منطقه ای از جمله افغانستان و یمن را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha