۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1276
کد خبر: 84657392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد

تهران- ایرنا- رییس جمهور با صدور حکمی پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با حفظ سمت به عنوان دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، در حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی خطاب به صالحی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در اجرای ماده (۹) آیین نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مصوب سوم اردیبهشت ۱۳۸۵ آن شورا و به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به موجب این حکم به عنوان «دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال، تشریک مساعی سایر اعضای محترم و استفاده بهینه و موثر از تمامی ظرفیت های موجود در ارتقای کیفیت سیاست‌گذاری در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری و تعمیق و گسترش فرهنگ و تفکر علمی در جامعه مجدانه کوشا باشید.

آیت الله رییسی در این حکم آورده است: توفیقات روزافزون آن‌ جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

به گزارش ایرنا، بر اساس ماده ۹ آیین‌نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، دبیرکل این شورای عالی به پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حکم رییس جمهور برای مدت چهار سال منصوب می‌شود. 

تشکیل شورای عالی عتف با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری کلان اجرایی در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری پیش ­بینی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha