امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۹میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های پرداخت کرد

گچساران - ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۱۰ماهه اول سالجاری ۱۴۹میلیارد تومان اعتبار به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و مناطق عشایری استان پرداخت شده است.

میلاد فرخان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مبلغ پرداخت شده امسال افزون بر یکهزار و  ۲۳۰  میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و مابقی از محل آلایندگی تامین اعتبار شده است.

فرخان با اشاره به اینکه پرداخت این اعتبار به توسعه خدمات عمرانی و رفاهی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کمک شایانی کرده است .

وی تاکید کرد: در  ۱۰ ماه نخست امسال همچنین ۸۸میلیاردو۸۹۲میلیون ریال به مناطق عشایری و بیش از  ۳۲۳میلیارد ریال به حساب دهیاری ها  و۵۱میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد درآمدهای پایدار مالیاتی را ظرفیت خوبی برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد:مجموعه امور مالیاتی در این استان برای تحقق اهداف محوله متحمل تلاش مضاعف شده است.

وی عنوان کرد: توزیع این اعتبارات به شهرداری ها، روستاها و مناطق عشایری بیانگر نقش مهم وصول مالیات از صاحبان ثروت و درآمد برای توسعه خدمات رفاهی و عمرانی جامعه است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha