۲ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۴۶
کد خبر: 84652792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشرف: تاثیر حضور مربی برزیلی قایقرانی را در هانگژو خواهیم دید

تهران- ایرنا- نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: «پدرو سنا» سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی زمان زیادی را صرف تغییر تکنیک‌ها کرد و تاثیر حضور او را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو خواهیم دید.

کتایون اشرف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: سرمربی برزیلی پس از ورود به ایران و ارزیابی عملکرد قایقرانان مجبور شد تا زمان زیادی را صرف تغییر تکنیک‌ها و تقویت پایه قایقرانی کند. با حضور او شاهد تغییرات چشمگیری برای ورزشکار، مربی و دستیاران هستیم. همچنین درخصوص پرداخت دستمزد هم مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد: اکنون ملی‌پوشان آب‌های آرام، اسلالوم و پاراکانو در بخش زنان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردو هستند. این رقابت‌ها از ۲۸ اسفند تا ۵ فروردین در کشور تایلند برگزار خواهد شد. به طور حتم ملی‌پوشان در این سه رشته به مدال خواهند رسید.

اشرف ادامه داد: تا پیش از پایان سال برای تمامی رشته‌های قایقرانی، لیگ زنان برگزار خواهد شد. موضوعی که بهترین اتفاق برای آماده شدن دختران است. هدف اصلی ما درگیر شدن و تقویت بیشتر باشگاه‌ها برای آماده کردن ملی‌پوشان است.

نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: تمرین‌ها نباید متمرکز باشد و باشگاه‌های قایقرانی در شهرهای مختلف فعالیت دارند و باید از آنها حمایت شود. در تهران تا سال‌ها برای آموزش مربیان و داوران وقت گذاشتیم و اکنون باشگاه‌ها باید چنین مسوولیتی را برعهده بگیرند.

وی همچنین اظهار داشت: «رکسانا رازقیان» با هدف قوی‌تر شدن و تحصیل با هزینه شخصی خود به فرانسه رفت. او لیسانس گیاه پزشکی و فوق لیسانس محیط زیست دارد و اکنون در رشته تکنولوژی علوم ورزشی در فرانسه تحصیل می‌کند.

اشرف افزود: وی در فرانسه هم قایقرانی را ادامه می‌دهد و عضو تیم ملی است و به ایران هم می‌آید. باشگاه او در شهری است که در آن تحصیل می‌کند و برای باشگاه تولوزین فرانسه پارو می‌زند و این شرایط تمرینی برای بهبود وضعیت وی عالی است. رازقیان در پنج دوره حضور خود در ایران نفر اول تیم ملی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha