۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 84650397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار وزیران کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد آغاز شد

اسلام‌آباد - ایرنا - «احمد وحیدی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دومین نشست رسمی خود در اسلام‌آباد، لحظاتی پیش با «شیخ رشید احمد» وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر کشور پاکستان در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر وزیر کشور ایران و اشاره به دوستی دیرینه و روابط نزدیک دو کشور همسایه، بر عزم دولت اسلام‌آباد برای تقویت بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه به ویژه مناسبات تجاری، اقتصادی، امنیتی و مراودات مرزی تاکید کرد.

وی در این نشست همتای ایرانی خود را در جریان اقدامات پاکستان برای مراقبت از مرزهای مشترک با کشور همسایه ایران، روند حصارکشی مرزها و همزمان پیشبرد طرح‌های توسعه در نوار مشترک مرزی برای توسعه تجارت و بهبود مرزنشینان قرار داد.

وحیدی و اعضای هیات کشورمان در هتل بین المللی سرینا در شهر اسلام‌آباد از سوی شیخ رشید وزیر کشور و جمعی از مسوولان پاکستانی مورد استقبال قرار گرفتند.

در این دیدار «سید محمدعلی حسینی» سفیر ایران، سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی ایران و سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی کشورمان در پاکستان نیز حضور داشتند.

وزیر کشور ایران صبح امروز وارد اسلام‌آباد شد و در اولین نشست کاری خود به دیدار فرمانده ارتش پاکستان رفت. وی قرار است پس از دیدار با وزیر کشور پاکستان با نخست وزیر این کشور نیز ملاقات خواهد کرد.

این اولین سفر احمد وحیدی در مقام وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به پاکستان از زمان انتصاب وی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha